Met trein en bus door Spanje - Reisverslagen van Anja Speetjens - WaarBenJij.nu Met trein en bus door Spanje - Reisverslagen van Anja Speetjens - WaarBenJij.nu

Met trein en bus door Spanje

14 mei vlieg ik van Eindhoven naar Bilbao in Baskenland.
Daar verblijf ik 3 dagen, vervolgens ga ik met trein of bus naar San Sebastian. Vanuit San Sebastian ga ik met de trein, via Vitoria-Gasteiz, naar Salamanca.
Daarna reis ik met de bus via Madrid naar Toledo waar ik 2 hele dagen ben.
Eind mei ontmoet ik dan een vriendin, Riny, die in Spanje woont. We ontmoeten elkaar even buiten Toledo en verblijven daar 2 nachten in een B. en B. om vervolgens met haar auto naar haar woonplaats te rijden voor een weekje strand na al die mooie steden.
8 juni vlieg ik weer terug naar Eindhoven vanuit Alicante.

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2023

Epiloog

27 Mei 2023

Laatste dag solo

26 Mei 2023

Toledo

25 Mei 2023

Reis naar Toledo

24 Mei 2023

Laatste dag Salamanca
Anja

2 jaar geleden heb ik besloten om met vroeg pensioen te gaan. De combi van een intensieve baan en de mantelzorg voor mijn moeder en later ook voor mijn vader, heeft veel energie gekost. Ook vond ik mijn werk niet meer leuk, dit had verschillende oorzaken. Na een ziekte periode heb ik mijn financiën op een rijtje gezet, en de mogelijkheid om vroeger met pensioen te gaan na meer dan 41 jaar werken was er. Per 1-8-2021 was het zover. Opeens had ik ruimte in mijn hoofd om iets te plannen wat al jaren zo af en toe in mijn gedachten kwam. Alleen door Spanje reizen met trein en/of bus. Noe geit 't gebeure !

Actief sinds 29 April 2023
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1643

Voorgaande reizen:

29 April 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

14 Mei 2023 - 08 Juni 2023

Met trein en bus door Spanje

Landen bezocht: